آیا هایفو صورت را لاغر می‌کند؟

آیا هایفو صورت را لاغر میکند

هایفوتراپی یکی از جدیدترین مداخلات زیبایی است که غیرتهاجمی بوده و جایگزین ایده‌آلی برای جراحی‌های بعضا پرخطر زیبایی است. این دستگاه برای لاغری موضعی صورت و بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ اما در برخی موارد باعث چاقی صورت نیز می‌شود. در این مقاله به سوالات رایج درباره هایفو پاسخ داده و توضیح می‌دهیم که آیا هایفو صورت را لاغر می‌کند یا نه. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب کاربردی همراه ما باشید.

هایفوتراپی صورت چیست؟ آیا هایفو پوست را روشن می‌کند؟

هایفو بیشتر برای کانتورینگ صورت، برداشتن غبغب و سفت کردن پوست صورت شناخته می‌شود. هایفوتراپی صورت را لیفت کرده و با سفت کردن پوست، افتادگی چشم را برطرف می‌کند. همچنین در زاویه‌سازی گونه و خط فک موثر است. در واقع این دستگاه چنین کارهایی را با از بین بردن همیشگی چربی‌های اضافی انجام می‌دهد.

علاوه بر کانتورینگ صورت، هایفو بافت پوست را با کاهش اندازه منافذ، اسکار آکنه، خطوط ظریف و چین و چروک بهبود می‌بخشد و در عین حال پوست را صاف می‌کند. البته اثربخشی هایفوتراپی در گروی این است که به افراد آموزش دیده که مدارک مربوطه‌ای دارند، مراجعه کنید. بر همین اساس، برای لیزر موها نیز باید به سراغ کسانی بروید که مدرک لیزر موهای زائد را دارند.

هایفوتراپی صورت چیست؟ آیا هایفو پوست را روشن می‌کند؟

آیا هایفو چربی شکم را کاهش می‌دهد؟

هایفو برای کاهش چربی‌های سرسخت شکم و پس از زایمان عالی است! گرمای تولید شده توسط اولتراسوند به طور دائم سلول‌های چربی ناحیه موردهدف را از بین می‌برد و به کاهش سایز کمک می‌کند. در اغلب رژیم‌های لاغری، چربی شکم آخرین چیزی است که تغییر می‌کند و آب کردن آن در باشگاه نیز کار ساده‌ای نیست. خوشبختانه هایفو می‌تواند به طور موثری چربی‌های سرسخت شکم را موردهدف قرار دهد و در عین حال پوست شل را سفت کند. سفت شدن پوست از جمله موارد مهمی است که در دوره‌های آموزش اسکین کر به آن پرداخته می‌شود.

آیا هایفو پوست را سفت می‌کند؟

هایفو برای سفت کردن پوست عالی است و گزینه فوق‌العاده‌ای برای لیفت صورت و کانتور بدن بدون جراحی محسوب می‌شود. کسانی که آموزش هایفو را گذرانده‌اند، می‌توانند با استفاده از این دستگاه افتادگی و شلی پوست صورت و بدن را درمان کنند تا سلولیت، خطوط ریز و چین و چروک‌ها به حداقل برسد. در هایفو از امواج اولتراسوند برای تولید دمای بیشتر از 65 درجه سانتی‌گراد استفاده می‌شود. سلول‌های پوست در اثر این درجه حرارت آسیب می‌بینند و در نتیجه آسیب سلولی، بازسازی حرارتی رخ می‌دهد که به لیفت و سفت شدن پوست کمک می‌کند.

نتایج هایفو چقدر دوام دارد؟ ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

پس از یک دوره اولیه سه جلسه‌ای درمان هایفو، نتایج می‌تواند بین 12 تا 18 ماه باقی بماند و جلسات منظم مکمل می‌تواند اثرات را طولانی‌تر کرده و نتایج طولانی مدتی را به همراه داشته باشد. با این حال برای افزایش ماندگاری هر نوع مداخله زیبایی حتما به کسانی مراجعه کنید که دوره‌های مربوطه را گذرانده‌اند. برای مثال کسانی که در دوره‌های  آموزش تزریق ژل و بوتاکس با مدرک شرکت می‌کنند، یاد می‌گیرند که چطور باید ژل و بوتاکس را تزریق کرد تا حداکثر ماندگاری را داشته باشد.

نتایج هایفو چقدر دوام دارد؟ ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

ارتباط هایفو و لاغری صورت چیست؟

تا اینجا پاسخ برخی از رایج‎ترین سوالات درباره هایفو را خواندید. حال وقت آن رسیده که به سوال اصلی این مقاله یعنی اینکه آیا هایفو صورت را لاغر می‌کند، پاسخ دهیم. دستگاه هایفو از امواج فراصوت برای تولید انرژی استفاده می‌کند که سلول‌های چربی را تا دمای 60 تا 65 درجه سانتیگراد گرم می‌کند. قرار دادن سلول چربی در معرض این دماهای بالا حتی برای یک ثانیه، باعث مرگ آنی سلول می‌شود. سلول‌های چربی برای همیشه از بین می‌روند و به طور طبیعی به غدد لنفاوی منتقل می‌شوند.

در نتیجه می‌توان به این نتیجه رسید که هایفو صورت را لاغر می‌کند. البته این مزیت به این شرط است که به افراد آموزش‌دیده مراجعه کرده باشید. متاسفانه برخی افراد برای اینکه هزینه آموزش تزریق ژل یا شهریه دیگر دوره‌های پوست و مو مانند کار با دستگاه هایفو را نپردازند، اقدام به تاسیس مراکز زیبایی غیرمجاز می‌کنند و با عدم رعایت نکات مهم، سلامت مراجعان را به خطر می‌اندازند.

مزایای لاغری صورت با هایفو

اگر به کسانی مراجعه کنید که در دوره آنلاین اپراتور لیزر شرکت کرده‌اند، هایفوتراپی مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. اول اینکه هایفو سریع‌ترین راه برای چربی سوزی صورت است و در عین حال، دردی ندارد. همزمان با لاغر شدن صورت، چین و چروک‌ها کاهش می‌یابند، خط گونه و فک مشخص‌تر و پوست سفت و صاف‌تر می‌شود. در واقع هایفو اثر لیفت کنندگی دارد و زیبایی طبیعی را به ارمغان می‌آورد. این مداخله زیبایی برخلاف روش‌های پرخطری مانند جراحی، نیازی به بیهوشی، برش و بخیه ندارد و عارضه چندانی برجای نمی‌گذارد؛ زیرا غیرتهاجمی است.

ارتباط هایفو و لاغری صورت چیست؟

عوارض هایفو لاغری صورت

حتی اگر قصد استفاده از پماد برداشتن خال گوشتی را دارید، باید از عوارض جانبی آن آگاهی داشته باشید. خوشبختانه دستگاه هایفو توسط FDA آمریکا و وزارت بهداشت کشور کاملا امن شناخته شده و معمولا مراجعان عوارض جانبی خاصی را گزارش نمی‌کنند. چند مورد از شایع‌ترین عوارض هایفو صورت عبارتند از:

  • ورم و التهاب پوست
  • احساس درد در برخی نواحی
  • قرمز شدن پوست
  • بی‌حس شدن ناحیه مورد درمان
  • ایجاد لک روی ناحیه مورد درمان

هر چقدر که اپراتور هایفو کارآزموده‌تر باشد، احتمالا بروز عوارض فوق به حداقل می‌‎رسد.

آیا بعد از هایفو لاغری صورت می‌توان ورزش کرد؟

از آنجایی که هایفو یک درمان حرارتی است، ورزش سنگین یا هر چیزی که می‌تواند باعث تعریق شود، بلافاصله پس از درمان توصیه نمی‌شود. به این دلیل که ناحیه تحت درمان نباید بیش از اندازه گرم شود؛ از این رو سونا و جکوزی نیز در روز درمان ممنوع است. با این حال، پس از 48 ساعت ورزش منظم به ماندگاری اثرات هایفو کمک می‌کند. با این حال، توصیه می‌کنیم چنین سوالات مهمی مانند مراقبت‌های پس از هایفو یا عوارض پاک كردن تاتو ابرو با ليزر را حتما از اپراتور خود سوال کنید تا با توجه به شرایط شخص شما پاسخ دهد.

آموزش کار با دستگاه هایفو در آکادمی تخصصی مای اسکین

در این مقاله به سوالات رایج درباره هایفو توضیح دادیم و گفتیم هایفو صورت را لاغر می‌کند. شما می‌توانید نحوه کار با دستگاه هایفو را در آکادمی مای اسکین یاد بگیرید و وارد این شغل پردرآمد شوید. در پایان از شما دعوت می‌کنیم هر سوال یا تجربه‌ای درباره لاغری صورت با هایفو دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک گذاری :

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نظرانت کاربران

دیدگاهتان را بنویسید