دستگاه آر اف برای چه سنی مناسب است؟

آر اف برای چه سنی مناسب است؟

درمان‌های فرکانس رادیویی یا همان RF، صورت و بدن را سفت، روشن، صاف و لاغر می‌کنند؛ اما شما به دستگاه مناسبی نیاز دارید که مطابق با اهداف‌تان باشد. برخی از انواع دستگاه لاغری مانند آر اف، برای برخی از افراد در سن‌های مشخص مناسب نیست؛ بنابراین در اینجا راهنمای استفاده از دستگاه لاغری rf را آماده کرده‌ایم، تا به این سوال پاسخ دهیم که آر اف برای چه سنی مناسب است و از چه زمانی می‌توان از این دستگاه لاغری استفاده کرد؛ به همین منظور، ابتدا توضیح می‌دهیم که دستگاه rf چیست و در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم که آر اف برای چه سنی مناسب است. اگر شما هم برای تصمیم‌گیری درباره لاغری با دستگاه rf شک دارید، ادامه این متن را با دقت مطالعه کنید.

دستگاه rf چیست؟

درمان‌های فرکانس رادیویی یکی از محبوب‌ترین روش‌های غیرتهاجمی لیفتینگ صورت و بدن هستند و بیشتر به دلیل قدرت سفت‌کنندگی‌شان شناخته می‌شوند. کارشناسان دستگاه rf را به‌عنوان جایگزینی برای چاقوی جراحی زیبایی ترجیح می‌دهند. دستگاه آر اف، می‌تواند بافت‌های زیر سطح پوست را سفت و صورت را کانتور کند و پوستی سفت، شاداب و جوان به همراه داشته باشد. همچنین، دستگاه rf صورت، می‌تواند رنگ پوست شما را یکدست کند، چین و چروک‌ها و سلولیت را صاف کند و در کانتور کردن بدن به شما کمک کند تا بدن زیبا و متناسبی داشته باشید.

لیزر آر اف چیست؟ هزینه آر اف صورت چقدر است؟

یک روش دیگر که برای جوانسازی پوست صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد، میکرونیدلینگ است. در نتیجه به‌کارگیری این روش، پوست صورت برای ترمیم و بازسازی و ترشح کلاژن تحریک می‌شود؛ بنابراین پوست به‌سرعت ترمیم و جوان خواهد شد. در نظر داشته باشید که هزینه میکرونیدلینگ، در کلینیک‌های زیبایی مختلف، با یکدیگر متفاوت است.

آر اف برای چه سنی مناسب است؟

دستگاه rf یا همان رادیو فرکانسی، عوارض خاصی به همراه ندارد و یک عمل غیرتهاجمی است؛ بنابراین، اکثر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. بااین‌حال، بهترین سن برای استفاده از دستگاه آر اف، در بازه سن ۲۵ سالگی به بالا است. باز هم پیشنهاد می‌کنیم پیش از استفاده از دستگاه لاغری rf، حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

درمان با فرکانس رادیویی برای سفت کردن پوست

اگر به دنبال سفت کردن پوست و رفع چین و چروک هستید، می‌توانید دستگاه‌های فرکانس رادیویی دوقطبی/چند‌قطبی مانند Venus Freeze و Endymed Tighten یا دستگاه‌های تک‌قطبی/تک‌قطبی مانند Thermage و Pellevé را مورد‌استفاده قرار دهید. این دستگاه‌ها بافت‌های زیر سطح پوست را گرم می‌کنند، اما غیرقابل ساییدن هستند؛ به این معنی که لایه‌ای از پوست را از بین نمی‌برند یا به سطح آسیب نمی‌رسانند.

در عوض، آن‌ها سطحی از آسیب را در لایه‌های عمیق‌تر پوست ایجاد می‌کنند و در نتیجه به‌مرور‌زمان باعث بهبود زخم و سپس سفت و صاف شدن پوست می‌شوند. در دوره آموزش تزریق فیلر و ژل تفاوت نتیجه بعد از تزریق و دستگاه rf توضیح داده می‌شود.

دستگاه rf برای کاهش خطوط ریز پوست

فرکانس رادیویی دوقطبی (یا چندقطبی) – ماشین‌هایی شامل Venus Freeze، Endymed Tighten و NuEra Tight در این شرایط استفاده می‌شوند. این دستگاه برای کسانی‌که در دهه 30 و 40 زندگی خود و دارای خطوط ظریف و اولین نشانه‌های پیری در اطراف گونه‌ها و چشم‌ها هستند، بهترین گزینه است. 6 تا 12 جلسه درمان با فاصله حدود دو هفته نیاز است. علاوه‌بر این، نیازی به گذراندن دوران نقاهت و استراحت ندارد و نیازی به کرم بی‌حس‌کننده نیز نیست.

آیا آر اف درد دارد؟

دوره جامع آموزش تزریق بوتاکس به شما کمک می‌کند تا خطوط پیری و چین و چروک‌های مشتریان خود را به خوبی و در کمترین زمان ممکن برطرف کنید.

دستگاه rf برای سفت شدن عمیق‌تر پوست

دستگاه rf صورت و بدن شامل Thermage، Pelleve و Exilis Elite برای این کار مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه برای افراد 45 سال به بالا، با افتادگی پیشرفته‌تر و چین و چروک‌های عمیق‌تر در گونه‌ها، گردن و پیشانی کاربرد دارد. همچنین می‌تواند پوست افتاده و شل چشم را درمان کند. یک تا شش جلسه درمانی، بسته به نوع دستگاه نیاز است تا بیمار به‌طور‌کامل بهبود یابد. در کنار دوره‌های آموزشی دستگاه rf می‌توانید در دوره آموزش لیزرهای درمانی نیز شرکت و آینده شغلی خود را تضمین کنید.

درمان با فرکانس رادیویی برای لایه‌برداری پوست

برای درمان رنگدانه‌ها، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، زخم‌ها، منافذ و چین و چروک‌ها، می‌توانید با دستگاه rf صورت و بدن، پوست را مجدداً روشن و جوان کنید. به این منظور به دنبال دستگاه‌های فرکشنال RF resurfacing  یا حالت‌های دستگاه مانند Endymed FSR، Venus Viva و InMode Fractora باشید.

این دستگاه بهترین گزینه برای محو شدن لکه‌های قهوه‌ای، صاف کردن جای زخم‌ها و به حداقل رساندن چین و چروک، منافذ و بافت ناهموار پوست از 20 سالگی به بعد بوده و برای این اهداف، سه جلسه درمان به فاصله یک ماه نیاز است؛ البته بعد از آن منتظر لکه‌های تیره و لایه‌برداری برای چند روز باشید. درمان‌گر شما قبل از درمان از کرم بی‌حس‌کننده استفاده می‌کند تا درد آن را قابل تحمل کند. در جلسات لیزر نیز ممکن است اپراتور برای کمتر کردن شدت درد، توصیه کند تا از پماد بی‌حسی موضعی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که قیمت از بین بردن موهای زائد با لیزر بسته به تجربه اپراتور، نوع دستگاه و کلینیک زیبایی موردنظر، متفاوت خواهد بود.

میکرونیدلینگ با دستگاه rf یا فرکانس رادیویی

Morpheus 8 شناخته‌شده‌ترین نمونه دستگاه‌هایی است که انرژی RF و میکرونیدلینگ را ترکیب می‌کنند تا پوستی صاف‌تر و همچنین افتادگی کمتری داشته باشید. Intracel و Focus Dual دو نمونه از دستگاه‌هایی است که همین کار را انجام می‌دهند و بهترین گزینه برای درمان چین و چروک‌های عمیق‌تر، رنگدانه‌ها، مشکلات بافت از جمله جای زخم و منافذ و افتادگی نسبتا پیشرفته صورت (از جمله اطراف چشم) در دهه 40 و بالاتر هستند.

عوارض آر اف چیست؟ آیا آر اف ضرری ندارد؟

این روش به یک تا شش درمان اولیه (با فاصله یک ماه)، بسته به دستگاه نیاز دارد. نتایج 18-24 ماه باقی می‌ماند. زمان استراحت در این روش rf حدود 2 تا 7 روز قرمزی، لایه‌برداری، تغییر رنگ موقت و گاهی کبودی و تورم طولانی مدت است. در دوره‌های آموزش دستگاه های جوانسازی همه این موارد آموزش داده می‌شوند.

تجربه لذت‌بخش لاغری با دستگاه rf در کمترین سرعت

اگر می‌خواهید حجم چربی روی شکم، کمر، ران، زانو یا بازوهای خود را به حداقل برسانید، لاغری با دستگاه rf برای پیکرتراشی بدن که به از بین بردن لایه چربی منجر می‌شود، گزینه مناسبی است. در این روش سلول‌ها محتویات خود را نشت می‌کنند که توسط سیستم لنفاوی به خارج از بدن منتقل می‌شود. دستگاه‌های فراوانی وجود دارد؛ برخی از آن‌ها فقط از RF تک قطبی، برخی از RF با انرژی اولتراسوند و برخی دیگر از میکرونیدلینگ RF با استفاده از تنظیمات «بدن» استفاده می‌کنند.

این روش تاثیر فراوانی در لاغری و کاهش چربی بدن دارد. با این حال، انتظار معجزه نداشته باشید. میزان کاهش چربی تضمینی نیست. این روش درمانی برای افراد بالای ۲۵ سال کاربرد دارد. این روزها خدمات پوست و زیبایی بسیار پرطرفدار است و درآمد خوبی هم دارد. برای شرکت در دوره آموزش مراقبت پوست باید بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید تا جدیدترین متدهای روز دنیا را آموزش ببینید.

شرکت در دوره‌های کار با دستگاه rf صورت و بدن در آکادمی مای اسکین

در این مطلب به سوال «دستگاه آر اف برای چه سنی مناسب است» پاسخ دادیم و گفتیم، بعد از ۲۵ سالگی، سن مناسبی برای انجام دوره‌های زیبایی با دستگاه rf محسوب می‌شود. آموزشگاه مای اسکین یکی از پیشرفته‌ترین مراکز آموزش پوست و زیبایی است که جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا را توسط بهترین اساتید دوره دیده به شما ارائه می‌دهد. در این آموزشگاه می‌توانید انواع مباحث آموزشی از جمله جوانسازی پوست به روش‌های نوین، لاغری، میکرونیدلینگ، مزوتراپی، لیزر درمانی، لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر و ژل و … را آموزش ببینید.

اگر سوالی درباره این مطلب یا دوره‌های آموزشی مای اسکین دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان مجموعه در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

اشتراک گذاری :

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نظرانت کاربران

دیدگاهتان را بنویسید