لیزر موی باسن | بهترین راه برای این‌که موهای باسن‌مان را بزنیم

لیزر موی باسن

موهای روی باسن اغلب باعث برآمدگی و جوش‌هایی روی پوست می‌شود که می‌تواند دردناک باشند. علت این امر موهای فرورفته در پوست یا برعکس رشد یافته است. لیزر موهای زائد باسن، پایان قطعی هر گونه جوش و رشد موهای برعکس است. در این مطلب به بررسی بهترین راه برای اینکه موهای باسن‌مان را از بین ببریم، می‌پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

روش‌های از بین بردن موهای زائد باسن کدام هستند؟

به طور معمول، سه راه برای از بین بردن موهای زائد در خانه وجود دارد:

اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد باسن

شما می‌توانید از موم برای از بین بردن موهای بیشتر قسمت‌های بدن استفاده کنید. معمولاً این روش بیشتر از اصلاح با تیغ ماندگاری دارد، زیرا موها را از ریشه می‌کَند. این روش اغلب دردناک‌ است و برای اینکه فرد بهترین نتیجه را بگیرد، مدام باید تکرار شود.

تراشیدن با تیغ اصلاح برای موی باسن

احتمالاً رایج‌ترین راه برای از بین بردن موها در خانه از طریق تیغ است. موها پس از اصلاح با تیغ سریع رشد می‌کنند و بنابراین باید مدام این روش اصلاح تکرار شود.

کرم‌های موبر برای اصلاح موهای باسن

استفاده از کرم موبر برای نواحی حساس توصیه نمی‌شود، زیرا می‌تواند باعث آسیب به پوست شود. با این حال، اگر اپیلاسیون یا اصلاح با تیغ در ناحیه زیر ران یا بین باسن خود را امتحان کرده باشید، می‌دانید که این کار می‌تواند بسیار دشوار و خطرناک باشد، زیرا افراد اغلب در صورت استفاده از تیغ، به خود آسیب می‌زنند. ناگفته نماند روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد می‌تواند دردناک باشد. به همین دلیل، ما لیزر را نسب به روش‌های اپیلاسیون و اصلاح با تیغ برای یک راه حل طولانی مدت و موثرتر توصیه می‌کنیم. دوره‌های آموزش لیزر بدن مبحث محبوب و متداولی است که در آموزشگاه تخصصی پوست و مو مای اسکین ارائه می‌شود.

چرا لیزر موی باسن مفید است؟

چرا لیزر موی باسن توصیه می‌شود؟

لیزر می‌تواند موهای زائد را به طور موثر و ایمن از بین ببرد؛ به شرطی که به اندازه کافی تیره و ضخیم باشند. پس از هر جلسه، موها کمتر و نازک‌تر می‌شوند. بسته به نوع مو و پوست، به طور متوسط ​​8 جلسه درمان مورد نیاز بوده و فاصله هر جلسه بین 6 تا 8 هفته است. این امکان وجود دارد که در طول سال‌ها تحت تأثیر هورمون‌ها یا موارد دیگر، موهای جدید ایجاد شوند. برای از بین بردن این موهای جدید به یک جلسه شارژ نیاز خواهید داشت. علاوه بر لیزر، هایفوتراپی نیز از دیگر مداخلات زیبایی پرطرفدار است. به همین دلیل دوره‌های آموزش هایفو نیز در آکادمی تخصصی پوست مای اسکین برگزار می‌شود.

نکات مهم قبل از لیزر موی باسن

انجام اپیلاسیون یا سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد را از شش هفته قبل از درمان توصیه نمی‌کنیم. فقط اصلاح با تیغ مجاز است. از 4 تا 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد، ناحیه درمان را در معرض آفتاب قرار ندهید. همچنین از محصولات برنزه کننده در ناحیه درمان استفاده نکنید. این نکاتی است که در دوره آموزش میکرونیدلینگ نیز به هنرجویان گفته می‌شود.

در طول لیزر موی باسن چه اتفاقی می‌افتد؟

برای لیزر موهای زائد، ناحیه درمان باید تراشیده شود. این کار برای توزیع خوب گرما در فولیکول مو و جلوگیری از تشکیل گرمای بیش از حد روی سطح پوست ضروری است. پس از آن، یک ژل اعمال می‌شود، و شما عینک محافظ می‌زنید. بسته به نوع دستگاه، گاهی اوقات سر لیزر خنک شده (Chilltip) روی ناحیه هدف قرار می‌گیرد و گاهی هندپیس لیزر از پوست فاصله دارد. انرژی لیزر به طور دقیق توسط رنگدانه موجود در مو به فولیکول ارسال می‌شود تا ریشه مو از بین برود. در طول درمان با لیزر، هنگامی که موها از بین می‌روند، احساس سوزش می‌کنید. مدت زمان درمان بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد.

برای لیزر موی باسن به چند جلسه نیاز دارم؟

مراقبت‌های بعد از لیزر موی باسن

پس از درمان، پوست نواحی باسن ممکن است قرمز و کمی گرم باشد. در برخی موارد، ممکن است تاول در ناحیه تحت درمان ظاهر شود. این عوارض معمولاً در عرض چند ساعت ناپدید می‌شوند. در تمام کلینیک‌های پوست مو، باید مجوزهای لازم از وزارت بهداشت کشور مثل مجوز کار با دستگاه لاغری صادر شده باشد؛ در غیر این صورت احتمال بروز عوارض جانبی بالا خواهد بود.

برای لیزر موی باسن به چند جلسه نیاز دارم؟

به طور معمول ما یک دوره حداکثر هشت جلسه‌ای را توصیه می‌کنیم. با این حال تعداد جلسات به نوع موهای شما و عوامل دیگر از جمله رنگ پوست و فعالیت هورمونی بستگی دارد. همچنین تعداد جلسات به نوع دستگاه نیز وابسته است. برای مثال امروزه لیزر کیوسوئیچ یکی از دستگاه‌های لیزر پیشرفته و محبوب در کشور است. برای آموزش کار با دستگاه لیزر کیوسوئیچ می‌توانید به مرکز آموزش تخصصی پوست و مو مای اسکین مراجعه کنید.

آیا موهای باسن بعد از لیزر دوباره رشد خواهند کرد؟

لیزر موهای زائد می‌تواند رشد مجدد مو را تا 90 درصد کاهش دهد. اما برای اطمینان از عدم رشد مجدد موهای زائد توصیه می‌شود بعد از اتمام دوره، سالی یک بار برای لیزر موی باسن اقدام کنید. بر این اساس، مراجعان لیزر موهای زائد همیشگی هستند و اگر شما هم به این حوزه کاری علاقه‌مند هستید، پرداخت هزینه آموزش آنلاین اپراتور لیزر نوعی سرمایه‌گذاری برای موفقیت در آینده شغلی شما خواهد بود.

آیا موهای باسن بعد از لیزر دوباره رشد خواهند کرد؟

آیا لیزر موهای زائد باسن دردناک است؟

همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد، علت جوش زدن پشت بدن مردان که اغلب با درد یا خارش نیز همراه است، رشد برعکس موهاست. شما با لیزر موهای پشت بدن می‌توانید از شر این جوش زدن‌ها خلاص شوید. انجام لیزر دردناک نیست، اگرچه برخی از افراد نسبت به سایرین حساسیت بیشتری نسبت به لیزر دارند. به همین دلیل است که قبل از شروع هر درمانی در یک جلسه مشاوره، پچ تست را انجام می‌دهند. اکثر مردم لیزر را به عنوان یک روش بدون درد توصیف می‌کنند. اما اگر شما آستانه تحمل درد پایینی دارید، می‌توانید تقاضای ژل بی‌حسی کنید.

بهترین دوره‌ آموزش کار با دستگاه‌های لیزر در آکادمی مای اسکین

در این مطلب به بررسی بهترین روش از بین بردن موهای زائد باسن پرداختیم. لیزر یک روش دائمی و بدون درد برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت محسوب می‌شود. به همین دلیل، بازار کار خوب و رو به رشدی دارد. اگر شما هم علاقه‌مندید وارد این بازار کار شوید، دوره‌های تخصصی لیزر در آموزشگاه تخصصی پوست و مو مای اسکین بهترین گزینه پیش روی شماست. در این دوره، کلیه مباحث کار با انواع دستگاه لیزر توسط بهترین اساتید ارائه می‌شود. همچنین، یکی دیگر از دوره‌های پرطرفدار در این مرکز، آموزش تزریق ژل است که طبق جدیدترین متدهای روز دنیا ارائه می‌شود. در پایان اگر سوالی در این باره دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری :

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نظرانت کاربران

دیدگاهتان را بنویسید