اندوليفت صورت چيست

اندوليفت صورت چيست

امروزه با وجود سبک زندگی ناسالم، چین‌وچروک و خطوط نه چندان خوشایند روی پوست صورت ظاهر می‌شوند و صافی و یکنواختی پوست را از بین می‌برند. چین‌وچروک‌ها فقط مشتی از خروار مشکلات پوستی هستند که با افزایش سن بروز پیدا می‌کنند. راه حل داشتن پوستی سالم و شفاف، حتی در سنین بالا، روش‌های جوانسازی است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از روش‌های نسبتا جدید و پرطرفدار اندولیفت است. در این مقاله توضیح می‌دهیم اندولیفت صورت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب کاربردی همراه ما باشید.

اندولیفت صورت چیست؟ عکس قبل و بعد اندولیفت

اندولیفت یک جایگزین نوآورانه و کم‌تهاجمی برای لیفت صورت با جراحی است که از انرژی لیزر برای سفت کردن پوست و کانتور چربی صورت استفاده می‌کند. در این روش جوانسازی پوست بدون هیچ برشی لیفت می‌شود و پس از آن نیازی به گذراندن دوره نقاهت نیست. این فناوری که توسط Eufoton ایجاد شده، بیش از یک دهه است که در ایتالیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان لیفت صورت و همچنین گردن را فراهم می‌کند. اندولیفت برای هر نوع پوستی با هر رنگی مناسب است و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. با توجه به محبوبیت بالای این مداخله زیبایی، بسیاری از افرادی که اپراتور لیزر موهای زائد هستند، با یادگیری نحوه کار با دستگاه اندولیفت به منبع درآمدی بالاتری دست پیدا می‌کنند.

عکس قبل و بعد اندولیفت

علت افتادگی صورت و گردن چیست؟

قبل از اینکه درباره نحوه اندولیفت صورت توضیح دهیم، بهتر است با علت افتادگی پوست صورت و گردن آشنایی داشته باشید. براساس آنچه که در دوره‌های آموزش مراقبت از پوست توضیح داده می‌شود، با گذشت زمان در نتیجه افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا صرفا ژنتیک بافت‌های نرم صورت و گردن سست می‌شوند. در همین حال، داربست استخوانی صورت تحلیل می‌رود، ماهیچه‌های صورت ضعیف‌تر می‌شوند و در نتیجه حمایت ساختاری برای پوست و چربی‌های زیرین وجود ندارد. اگر افتادگی پوست درمان نشود، ممکن است شما را خسته، غمگین یا حتی عصبانی نشان دهد؛ حتی زمانی که روحیه خوبی دارید. اندولیفت معجزه‌ای برای درمان افتادگی پوست شماست.

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

در اندولیفت از یک لیزر 1470 نانومتری استفاده می‌شود. در این روش فیبر میکرو نوری یک بار مصرف که ضخامتی به اندازه تار مو دارد، به راحتی زیر پوست به هیپودرم سطحی وارد شده و انرژی لیزر به طور انتخابی آب و چربی را مورد هدف قرار می‌دهد تا چربی‌ها ذوب و به طور همزمان تولید کلاژن تحریک شود. نتیجه اندولیفت، جمع شدن فوری و کاهش شلی پوست است. کل فرایند اندولیفت 1 تا 2 ساعت طول می‌کشد و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

6 ماه طول می‌کشد تا نتایج اندولیفت به طور کامل خود را نشان دهد. با این حال زمان نتیجه‌دهی به شرایط پوستی مراجع بستگی دارد و بسیاری افراد زودتر نتیجه می‌گیرند. پس از اندولیفت، دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی به شما داده می‌شود و تاریخ بررسی اولیه بین 4 تا 6 هفته خواهد بود. همان طور که در دوره‌های آموزش مزونیدلینگ توضیح داده می‌شود، اندولیفت مداخله نسبتا کم‌تهاجمی است. با این حال ممکن است بعد از آن عوارضی را تجربه کنید.

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

بعد از اندولیفت چه اتفافی می‌افتد؟ عوارض اندولیفت صورت چیست؟

اندولیفت در یک محیط سرپایی انجام می‌شود، بنابراین می‌توانید بلافاصله پس از درمان به خانه بروید. نیازی به بانداژ یا پانسمان فشاری نیست. پس از عمل، ممکن است قرمزی و کبودی ظاهر شود. با این حال، این علائم معمولا در عرض 1 تا 2 هفته برطرف می‌شود و بیشتر مراجعان می‌توانند به فعالیت‌های روزمره بازگردند. همچنین برخی مراجعان چندین هفته پس از اندولیفت درد، حساسیت بیش از حد یا در مواردی بی‌حسی را تجربه کنند. این عوارض دائمی نیستند و به مرور زمان برطرف می‌شوند.

به ندرت عصب حرکتی ممکن است به طور موقت در درمان نواحی پایینی صورت تحت تاثیر قرار گیرد و در این حالت شاید به مصرف قرص‌های ضد التهابی خوراکی نیاز داشته باشید. با این حال به طور کلی مراجعه به کسانی که دوره‌های اندولیفت را گذرانده‌اند، خطر بروز این عوارض را به حداقل می‌رساند. به یاد داشته باشید آنچه که بابت هزینه آموزش آنلاین اپراتور لیزر یا دیگر مداخلات زیبایی مانند اندولیفت می‌پردازید، در بلندمدت و با افزایش رضایت مراجعان به شما برمی‌گردد.

اندولیفت بهتر است یا هایفو؟

انرژی لیزر مورد استفاده در اندولیفت نه تنها تولید کلاژن را به طور موثرتری تحریک می‌کند، بلکه باعث انقباض فوری بافت می‌شود و نتایج فوری قابل توجهی را به دنبال دارد. در مقابل نتایج دستگاه هایفو و میکرونیدلینگ آر اف تدریجی‌تر است و اغلب برای رشد کلاژن تا حد مطلوب باید جلسات متعددی مراجعه کنید.

ماندگاری اندولیفت صورت چقدر است؟

نتایج اندولیفت فوری خود را نشان می‌دهند و تا چند ماه بعد هم به مرور زمان روزبه‌روز بهتر می‌شوند. معمولا نتایج اندولیفت تا 12 ماه ماندگاری دارند و بعد از این مدت اگر می‌خواهید ماندگاری نتایج را افزایش دهید، باید مجددا اندولیفت کنید.

ماندگاری اندولیفت صورت

هزینه اندولیفت صورت چقدر است؟

هزینه اندولیفت مانند سایر مداخلات زیبایی به موارد متعددی بستگی دارد. برای مثال اگر برای لیزر کیوسوئیچ نیز به کسانی مراجعه کنید که دوره‌های آموزش کار با دستگاه لیزر کیوسوئیچ را گذرانده‌اند، باید هزینه بیشتری نسبت به زمانی پرداخت کنید که فرد غیرماهری این کار را انجام می‌دهد. البته در این حالت هزینه‌ای که می‌پردازید، بابت تخصص اپراتور و به حداقل رساندن عوارض جانبی است. علاوه بر تخصص اپراتور، مکان مرکز زیبایی و شهرت آن و از همه مهم‌تر نواحی صورت که به اندولیفت نیاز دارند، در تعیین هزینه نهایی تاثیر دارند. به طور کلی هزینه اندولیفت صورت در پاییز 1402 به صورت حدودی از 8 میلیون تا 25 میلیون تومان متغیر است.

آموزش کار با دستگاه اندولیفت در آکادمی تخصصی مای اسکین

در این مقاله توضیح دادیم که اندولیفت صورت چیست و چطور و با چه هدفی انجام می‌شود. اندولیفت موفق در گروی مراجعه به اپراتورهایی است که در این زمینه آموزش دیده‌اند. شما هم می‌توانید نحوه کار با دستگاه‌های اندولیفت را در آکادمی مای اسکین بیاموزید و وارد بازار کار پردرآمدی شوید. در پایان اگر سوالی در این باره دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات پاسخگوی شما و دیگر همراهان عزیز و همیشگی مای اسکین باشیم.

اشتراک گذاری :

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نظرانت کاربران

دیدگاهتان را بنویسید