از بین بردن غبغب با هایفو امکان پذیر است؟ هایفو غبغب چیست؟

هایفوتراپی غبغب

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به خصوص با افزایش سن یا افزایش وزن با آن مواجه می‌شوند، چین و چروک صورت و شل شدن پوست است. این چین و چروک‌ها معمولا به دلیل شل شدن پوست یا تجمع چربی در ناحیه‌ای از جمله اطراف گردن ایجاد می‎‌شوند، چیزی به نام غبغب را به وجود می‌آورند و بر زیبایی چهره تاثیر منفی می‌گذارند. یکی از بهترین و ایمن‌ترین راه‌ها برای از بین بردن غبغب، هایفو است. در این مقاله توضیح می‌دهیم که هایفو غبغب چیست، چه مزایا و عوارض جانبی دارد و قبل و بعد از هایفو غبغب چه کارهایی باید انجام دهید. تا انتها همراه ما باشید.

هایفوتراپی غبغب چیست؟

در گذشته اولین گزینه‌ای که به افراد با غبغب‌های شل و بزرگ، توصیه می‌شد جراحی بود. با این حال، ترس از عمل جراحی، عوارض متعدد بیهوشی، و روند طولانی بهبودی، هم برای متخصصان زیبایی و هم برای افرادی که از این مشکل رنج می‌بردند، مشکلات بسیاری را به دنبال داشت. هایفو غبغب که در واقع زیرمجموعه‌ای از مجسمه‌سازی بدن با هایفو است، روش جدیدی است که برای جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود. این روش کاملا غیرتهاجمی است و اپراتور لیزر یا فرد آموزش دیده با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، غبغب اضافی ناحیه گردن را از بین می‌برد.

در واقع هایفو از امواج فراصوت برای تجزیه و از بین بردن سلول‌های چربی اضافی پوست در ناحیه مورد نظر استفاده می‌کند. در نتیجه با استفاده از دستگاه هایفو می‌توان جوانسازی و لیفت پوست را انجام داد. در این روش امواج اولتراسوند در عمق 4 تا 4.5 میلی متری زیر پوست صورت نفوذ می‌کنند تا گرمای ایجاد شده سلول‌های چربی را از بین ببرد و کلاژن‌سازی در پوست تحریک شود.

هایفوتراپی غبغب چیست؟

قیمت هایفو غبغب چقدر است؟ هزینه رفع غبغب در یک جلسه

هزینه هایفوتراپی برای از بین بردن غبغب بسیار کمتر از سایر روش‌های جوانسازی پوست مانند جراحی یا لیفت چانه با لیزر است. هزینه دقیق هایفو غبغب به میزان شلی پوست، ضخامت لایه چربی و تعداد جلسات مورد نیاز برای معاینه و درمان بستگی دارد. معمولا اگر به افرادی مراجعه کنید که آموزش کار با دستگاه هایفو را گذرانده‌اند و در این زمینه تخصص و مهارت دارند، با کمترین تعداد جلسات و دریافت حداقل 4 میلیون تومان، این مشکل را برطرف می‌کنند.

هایفو غبغب چند جلسه است و چگونه انجام می‌شود؟

قبل از انجام هایفوتراپی غبغب، متخصص مربوطه این ناحیه را با دقت بررسی می‌کند تا مطمئن شود که هایفوتراپی مناسب‌ترین گزینه برای شماست. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم حتما به افراد و مراکزی مراجعه کنید که مدارک معتبر مداخلات زیبایی مانند مدرک میکرونیدلینگ و مدرک کار با دستگاه هایفو را داشته باشند. طی مراحل معاینه، پزشک اندازه‌گیری‌های دقیق و شدت امواج و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای برداشتن غبغب با هایفو را تعیین می‌کند. در روز عمل، باید با پوست تمیز و بدون آرایش به کلینیک بروید. اپراتور نیز چانه و نواحی اطراف گردن را قبل از شروع هایفوتراپی به طور کامل تمیز می‌کند.

سپس ژل مخصوصی روی پوست چانه ریخته می‌شود. این ژل شبیه ژل مورداستفاده در سونوگرافی است. پس از ریختن ژل، دستگاه هایفو روی گردن و چانه قرار می‌گیرد. شدت و مقدار امواج اولتراسوند با توجه به شدت یا ضخامت چربی زیر جلدی انباشته شده تنظیم می‌شود. این امواج مستقیما به مناطق موردنظر برخورد می‌کند و هیچ آسیبی برای نواحی دیگر ندارند. هر جلسه هایفو غبغب اغلب بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد و نیازی به بیهوشی نیست، زیرا شما در طول هایفو هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

هایفو غبغب چند جلسه است

چه کسانی کاندیداهای مناسبی برای رفع غبغب با هایفو هستند؟

اگر تجربه شرکت در کلاس‌های مداخلات زیبایی مانند دوره‌های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در تهران را داشته باشید، حتما می‌دانید که همه این روش‌ها برای همه افراد مناسب نیستند. با این حال هیچ محدودیت سنی برای هایفو غبغب وجود ندارد و اکثر افراد می‌توانند از هایفوتراپی برای رفع غبغب استفاده کنند.

توجه داشته باشید که هایفوتراپی غبغب برای رفع شلی جزئی پوست مناسب است. بنابراین در مواردی که فردی دچار شلی شدید پوست گردن شده یا چربی زیادی در زیر چانه جمع شده است، توصیه می‌شود درمان‌های دیگری مانند لیزر یا جراحی را امتحان کند.

چه کسانی نباید برای رفع غبغب هایفوتراپی کنند؟

هایفو معمولا برای افراد زیر 30 سال یا بالای 75 سال توصیه نمی‌شود. همچنین مانند آنچه که در دوره‌های آموزش کاشت مو در تهران تاکید می‌شود، پزشکان اغلب هایفوتراپی غبغب را به مادران باردار و شیرده توصیه نمی‌کنند. افراد مبتلا به دیابت، بیماری قلبی عروقی، بیماری کبد و اختلالات غدد درون‌ریز و لنفاوی نیز باید از هایفوتراپی اجتناب کنند.

همچنین توصیه می‌شود که اگر قبلا تزریق بوتاکس، تزریق چربی یا تزریق ژل داشته‌اید، حدود دو هفته صبر کرده و سپس برای هایفوتراپی غبغب مراجعه کنید. علاوه بر این آلرژی فعال پوستی، زگیل یا تبخال در ناحیه گردن یا چانه خود دارید، باید منتظر بمانید تا به طور کامل بهبود یابد و سپس هایفوتراپی غبغب انجام شود.

نتایج هایفو غبغب چه مدت ماندگاری دارند؟

مطابق با آنچه درباره نحوه کار با دستگاه لیزر موهای زائد توضیح دادیم، ماندگاری نتایج حاصل از مداخلات زیبایی هم به تخصص اپراتور و هم وضعیت پوست و موی شما بستگی دارد. با این حال به طور کلی هایفوتراپی یک روش عالی برای جوانسازی پوست با نتایج طولانی مدت است. اگر سبک زندگی و رژیم غذایی‌تان را بعد از هایفو غبغب تغییر دهید و برای مثال وزن خود را ثابت نگه دارید و از پوستتان مراقبت کنید، نتایج ممکن است حتی تا پایان عمر باقی بماند. با وجود اینکه نتایج هایفوتراپی در مقایسه با روش‌های دیگری مانند لیزر دیرتر می‌بینید، اما ماندگاری نتایج بسیار بیشتر است.

توجه داشته باشید که اثرات پیری را نمی‌توان به طور کامل حذف یا معکوس کرد. افزایش سن باعث شل شدن پوست در نواحی مختلف بدن مانند گردن و چانه می‌شود. اما اگر هایفو غبغب و سایر روش‌های مراقبت از پوست را به موقع انجام دهید، می‌توانید بروز علائم پیری پوست را به تاخیر بیندازید و از شلی شدید پوست در ناحیه چانه در سنین بالاتر جلوگیری کنید.

نتایج هایفو غبغب چه مدت ماندگاری دارند؟

مراقبت‌های قبل و بعد از هایفو برای رفع غبغب

آگاهی از سوالات مهمی مانند اینکه آیا جای سوختگی با لیزر از بین می‌رود یا نه یا اثربخشی مداخله زیبایی مدنظر شما چقدر خواهد بود، قبل از هر کاری اهمیت دارد. بنابراین پیش از هر چیز با درمانگر یا اپراتور خود در این زمینه صحبت کنید. موارد زیر را برای قبل از هایفوتراپی غبغب به یاد داشته باشید:

  • اگر قبلا بوتاکس، فیلر یا چربی تزریق کرده‌اید، به اپراتور خود اطلاع دهید.
  • اگر بیماری خاصی دارید یا دارو مصرف می‌کنید، به اپراتور خود اطلاع دهید.
  • یک روز قبل از هایفو غبغب صورت خود را تمیز کنید.
  • قبل از جلسه هایفو از مصرف غذاهای چرب و شور خودداری کنید.

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب عبارتند از:

  • پس از برداشتن غبغب با هایفو، چانه خود را نخارانید و ماساژ ندهید.
  • پس از هایفو غبغب، مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید.
  • تا چند روز پس از جلسه هایفو از رفتن به استخر، سونا یا جکوزی خودداری کنید.
  • پوست صورت خود را تمیز نگه دارید و تا حد امکان از قرار گرفتن در محیط‌های خیلی گرم یا خیلی سرد خودداری کنید.

عوارض هایفوتراپی غبغب چیست؟

درمان هایفو یکی از ایمن‌ترین و کم عارضه‌ترین راه‌ها برای خلاص شدن از شر غبغب است. در صورتی که این روش در یک کلینیک معتبر توسط یک اپراتور ماهر و باتجربه انجام شود، عوارض جانبی از جمله احساس سوزش و قرمزی بسیار جزئی بوده و پس از مدت کوتاهی به طور کامل از بین خواهند رفت.

در واقع دستگاه مورداستفاده تقریبا مشابه با آن چیزی است که در لیزر موهای زائد استفاده می‌شود و خطری برای شما ندارد. اگر علاوه بر غبغب، از موهای زائدتان هم خسته شده‌اید، در مقاله دیگر ما بخوانید که لیزر فول بادی چیست و چرا همین امروز باید برای آن اقدام کنید.

آموزش کار با دستگاه هایفو برای رفع غبغب در آکادمی تخصصی مای اسکین

در این مقاله توضیح دادیم هایفوتراپی غبغب چیست و چطور چربی‌های این ناحیه را از بین می‌برد. با توجه به محبوبیت روزافزون چنین مداخلات زیبایی، نیاز به کسانی که نحوه کار با دستگاه هایفو را بدانند، بیشتر شده است. بنابراین شما می‌توانید به سادگی با شرکت در دوره‌های تخصصی آکادمی مای اسکین، آینده شغلی خود را تضمین کنید. در پایان از شما دعوت می‌کنیم هر سوالی در این باره دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری :

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نظرانت کاربران

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید